Alla inlägg under december 2011

Av Annika Lindberg - 31 december 2011 13:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Lindberg - 31 december 2011 13:04

Happy Birthday Little C ... 4 years 2day !

Idag fyller min systerson år ... lille Chris blir hela 4 år och det ska de fira med tårta ...

Paket kommer när vi kommer över som mamma så fint uttryckte sig..

Ska bli väldigt skoj o få träffa honom.... ;)

Det är något speciellt o få träffa honom för mig då jag inte träffat honom ännu.. iofs inte min bror heller..

Lille C är nämligen min systers blivande adoptionsson.. fast det låter så fult så vi säger bara son...

O vem vet... de kommer kanske fler senare ? ..

Men idag är vi totalt stolta över att få säga .. Grattis på födelsedagen lilla lilla systerson...
Jag är så stolt över att få säga att jag har en liten systerson där borta...

En riktig charmör ...

Av Annika Lindberg - 31 december 2011 13:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Lindberg - 31 december 2011 13:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Lindberg - 31 december 2011 12:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Lindberg - 31 december 2011 12:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Lindberg - 31 december 2011 12:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Lindberg - 31 december 2011 12:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards