Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Inlägg från tidigare blogg... Happy b-day

Av Annika Lindberg - 31 december 2011 13:04

Happy Birthday Little C ... 4 years 2day !

Idag fyller min systerson år ... lille Chris blir hela 4 år och det ska de fira med tårta ...

Paket kommer när vi kommer över som mamma så fint uttryckte sig..

Ska bli väldigt skoj o få träffa honom.... ;)

Det är något speciellt o få träffa honom för mig då jag inte träffat honom ännu.. iofs inte min bror heller..

Lille C är nämligen min systers blivande adoptionsson.. fast det låter så fult så vi säger bara son...

O vem vet... de kommer kanske fler senare ? ..

Men idag är vi totalt stolta över att få säga .. Grattis på födelsedagen lilla lilla systerson...
Jag är så stolt över att få säga att jag har en liten systerson där borta...

En riktig charmör ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Lindberg - 28 januari 2012 14:08

  Ursäkta mig!   Då jag känner en utav mammorna som medverkade i programmet så vet jag oxå att det som skrivits i tidningarna inte är korrekta.   Ni borde läsa hennes blogg, det är bara att googla på mammorna så får ni fram deras bloggar .....

Av Annika Lindberg - 9 januari 2012 18:13

    Detta är min dotters pappa ... Och han älskar att "dumma" sig på foton.. Därav hamnar man här på min blogg, snälla bilder till "snälla" människor .. haha..   Min lilla älskar att sitta i sin gammelfarmors gungestol ... bildbevis ;)  ...

Av Annika Lindberg - 8 januari 2012 10:47

  Korv stroganof med spenat.   Min yngsta verkligen slickade i sig all mat igår, lyfte sin tallrik och satt med tallriken och slickade den ren, wow...   Hemmagjord mat är ju som godast ;)   Receptet.   Annika ala korv stroganof med...

Av Annika Lindberg - 5 januari 2012 18:58

  En tjej som jag .. falskt blond och trebarnsmamma och dessutom... rent av förbannad på hur barn utsätter sig själva för skit när man av misstag ser ett sms, som inte var menat för en att se....   Jag vet inte med er men jag tycker inte det är...

Av Annika Lindberg - 31 december 2011 00:04


      Saga är född v. 34+0 och vägde 2310 gram och var 45,4 cm lång. Förlossningen blev inte som jag förväntat mig. Det började med vattenavgång, som var mer som en läckande kran än en flodvåg.. Inga värkar ville ta fart utan vi försökt...

Ovido - Quiz & Flashcards