Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Annika Lindberg - 9 januari 2012 18:13

 


Detta är min dotters pappa ... Och han älskar att "dumma" sig på foton..

Därav hamnar man här på min blogg, snälla bilder till "snälla" människor .. haha..


Min lilla älskar att sitta i sin gammelfarmors gungestol ... bildbevis ;)


 


Just nu sitter hon och äter sin middag ... sist kvar vid bordet ... men äter i allafall upp allt ... inget lämnas kvar .. inte en smula.. inte heller en enda droppe utav citrondrickan ...


Leo har bosatt sig inne på Sagas rum och tittar på tv... Julia där uppe ...


Så jag stannade kvar vid matbordet med Saga och lagt in fotografier på hemmet ...

Ja inte hela hemmet men delar utav det... måste få undan lite från de andra rummen.. men tavlor kommer upp mer och mer...

Tar tid på mig att sätta upp allt i hemmet... vill liksom inte hasta mig fram...


Skadar inte med nytt i hemmet .. som ett överkast jag fann.. MEN herregud .. vilket rövarpris.. 1500 kr ...

Men men .. jag vill ju verkligen ha det så jag får väl offra lite ... eller ?


Första snön föll idag

  .. men det förvandlades till regn senare... men just när det började snöa samlades väldigt många barn ute på gården... en riktig mysmåndag ..


Imorgon börjar skolan igen och förskolan för Saga ... ,) Äntligen säger hon allt tror jag ..


Som avslutning tar vi med bilden på Saga när hon leker Doktor med sin Musse...

 

Ovido - Quiz & Flashcards